tirsdag 27. mai 2008

Jeg har blitt tagget !

Roterommet hat tagget meg, hørtes litt skummelt ut......Men det var det jo ikke, jeg skulle gjøre som følgende:

Pick up the nearest book.Open on page 123.Find the fifth sentence.Post the next three sentences.Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Da var det bare og rote litt runt på databordet...løfte på litt forskjellige ark som er kludra litt på, og der låg det sannelig ei bok: Venner, gutter og glitrende diamanter, av Cathy Hopkins......boka tilhører min datter på 12 år.

På s 123, og di tre setningene blir da: -Takk, sa jeg. Jeg var i syvende himmel. - Da kan du fortelle Eleanor at oppdraget er fullført.

Og jeg sender stafettpinnen videre til Unni' kort , Tatinka's hobbyblogg , Marianne's håndarbeid , Hufsa , Beate's strikkebol

Ingen kommentarer: