onsdag 2. april 2008

Ting jeg har laget

Jeg kan jo ikke be inn folk hit for og vise ingenting, så jeg starter med og vise noe av det jeg har laget.

Var ei stund inne i en skikkelig toveperiode som dere ser:



Denne duken strikket jeg i Moraasegarn på tykke pinner. Heklet mønstert på og tova den i vaskemaskinen. Laget likedan duk som passet til sofabordet også.


Vinveske er det mange som har laget. Her ser dere mitt forsøk. Jeg pynta den med heklablomster og perler. Det ble kun med denne ene.


Firkanttøflene er det også mange som har laget. Jeg måtte lage veldig mange par før jeg hadde noen som passet til meg. Trur jeg laget mine av Vestlandsgarn.





På Hobbyboden var jeg med på et garnmysterie. Mønsteret ble oppdelt og sendt til oss over flere dager. Og resultatet ble en garnkurv.


1 kommentar:

Beate sa...

Den duken var skikkelig flott!